Jak przygotować się na przyszłość, której nie możemy przewidzieć?

Świat się zmienia, a to co wczoraj było dobrym rozwiązaniem, dziś już może się nie sprawdzać.


Zapraszamy na spotkanie, podczas którego porozmawiamy o tym jak możemy lepiej przygotować się na przyszłość. Podpowiemy, jak zrozumieć samą siebie i co zrobić by realizować plany oraz wspólnie zastanowimy się, czego warto się uczyć w czasach ciągłych zmian.

  • Termin: 11 czerwca, wtorek, godz 18-21,

  • Miejsce: Golden Floor Plaza, al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

  • Bilety: cena 49zł  do kupienia TUTAJ

 


Program spotkania:

  •  Rozgrzewka networkingowa.

  •  Warsztat: Model Biznesowy „Ty”

Wiele z nas podejmuje działania wynikające z modelu biznesowego organizacji, w których pracuje lub które prowadzi. Dzięki spisanym zasadom realizowanie strategii sprzyja rozwojowi firm i instytucji, a pracownikom ułatwia zrozumienie kierunku działania.
Podczas warsztatu zbudujesz Twój osobisty model biznesowy. To metoda kształtowania i rozwijania kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego rynku pracy oraz Twoich osobistych potrzeb. Czy model biznesowy przydaje się w prywatnym życiu? Jak najbardziej! Dzięki warsztatom nauczysz się określać, kto może Ci pomóc, jakie kluczowe działania możesz podejmować, by realizować osobiste postanowienia i plany.
Przez proces tworzenia Modelu Biznesowego „Ty” poprowadzi Dorota Rycharska.

  • Rozmowa: Czego się warto uczyć w czasach ciągłych zmian?

Dziś intelektualne samozadowolenie nie jest naszym sprzymierzeńcem i nauka – nie tylko nowych rzeczy, ale przede wszystkim nowego sposobu myślenia powinna towarzyszyć nam przez całe życie. O tym, czego warto się uczyć w czasach ciągłych zmian porozmawia Renata Czajkowska z absolwentkami Akademii Zwinnej Liderki.

O PROWADZĄCYCH:
Dorota Rycharska – warsztat
Doradca biznesu, ekspert w zakresie zarządzania, budowania modeli biznesowych i zarządzania zmianą oraz zespołami. Certyfikowany Agile Project Manager, PRINCE 2 Project Manager. Jej aktualny dorobek zawodowy to 20 lat doświadczenia biznesowego, w zakresie zarządzania rozległymi sieciami sprzedażowymi i obsługowymi, udziału w strategicznych projektach w branży ubezpieczeniowej oraz w zakresie budowania i wdrażania modeli obsługowych i sprzedażowych. Obecnie realizuje projekty kompleksowego wsparcia firm, skierowane na: rozwój, budowanie wygrywających modeli biznesowych, budowanie marki. Praktyczne umiejętności wykorzystuje również w prowadzeniu firmy handlowej – jest polskim dystrybutorem sprzętu medycznego.
Skutecznie wspiera zarządzanie firmą, rozwój kompetencji lidera z wykorzystaniem efektywnych narzędzi zarządczych oraz budowanie zespołu: od budowania strategii i procesów realizowanych w firmie do rekrutacji, wdrożenia pracowników i wdrażania profesjonalnej obsługi klienta.

Renata Czajkowska – rozmowa
Ekspertka z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w projektach związanych z rozwojem organizacji, zespołów i osób. Wdraża programy rozwoju liderów i talentów, programy mentoringu i coachingu według ICF oraz Action Learning w oparciu o certyfikację WIAL. Pasjonuje się tematyką przywództwa i jego wpływem na budowanie zaangażowania pracowników. Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacji, zarządzania efektywnością pracy, zarządzania celami, rozmów oceniających, zarządzania karierą, budowania zespołu, rekrutacji i selekcji, inteligencji emocjonalnej. Wcześniej liderka biznesowej organizacji kobiet GE Women’s Network, obecnie działa społecznie w zarządzie organizacji pozarządowej.

Potrzebujesz więcej informacji?

Zapraszamy do kontaktu: kontakt@zwinnaliderka.pl

Do zobaczenia w Warszawie 🙂